Zarządzenie Dyrektora Szkoły w sprawie harmonogramu postępowania rekrutacyjnego do klasy I

Zarządzenie Nr 4/2025 

Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi Królowej 
w Sieteszy 

z dnia  07 lutego 2025 r. 

w sprawie: ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz  
w postępowaniu uzupełniającym  do klasy I-szej Szkoły Podstawowej  im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy na rok szk. 2025/2026. 

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym                         (Dz. U. z 2024 r, poz. 1465) oraz art. 131, art. 154 ust. 1 pkt. 1  ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r., poz. 737 ze zm.)  

Zarządzam co następuje 

§ 1. 

1. Ustala się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz                                                                      w postępowaniu uzupełniającym do klasy I-szej Szkoły Podstawowej  im. Św. Jadwigi Królowej w Sieteszy na rok szk. 2025/2026  prowadzonych przez Dyrektora Szkoły stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.  

2. Kryteria rekrutacji do klas pierwszych  publicznych szkół podstawowych zostały określone w Uchwale Nr XXIII/251/2017 Rady Miejskiej w Kańczudze z dnia 20 marca 2017 r. w sprawie określenia zasad i kryteriów rekrutacji do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Kańczuga, do postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.   

§ 2. 

Harmonogram i kryteria podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie  
w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej im. Św. Jadwigi królowej w Sieteszy oraz na stronie internetowej Szkoły.  

§ 3.  

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 4/2025 
Dyrektora Szkoły 
z dnia 07 lutego 2025 roku.  

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym  
do  szkoły podstawowej w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Miasto i Gminę Kańczuga 

L.p. Rodzaj czynności Termin  
w postępowaniu rekrutacyjnym 
Termin  
w postępowaniu uzupełniającym 
  Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę  
w postępowaniu rekrutacyjnym. 
 od 03.03.2025 r.      do 24.03.2025 r.  od 29.04.2025 r.   do 05.05.2025 r. 
  Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do I klasy szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności, o których mowa w 150 ust. 7 Ustawy. od 25.03.2025 r.                           do 03.04.2025 r.  od 06.05.2025 r.                     do 09.05.2025 r.   
3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. do 11.04.2025 r.   do 14.05.2025 r.   
  Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia do I klasy szkoły podstawowej  
w postaci pisemnego oświadczenia. 
od 14.04.2025 r.                    do 24.04.2025 r.   do 22.05.2025 r.   
  Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. do 28.04.2025 r.  do 27.05.2025 r.